Randal club 12.4.16, Gorguts, Dysrhythmia, Psycroptic, Nero di marte

pleiades’ dust  gorguts  dysrhythmia  nero di marte  psycroptic

Na koncert som prišiel včas. Kapely už mali v priestore klubu rozmiestnené svoje pulty s predajom tričiek. Luc Lemay (spevák z Gorguts) veselo predával a bolo jasné, že títo ľudia nerobia zo seba žiadne hviezdy.

Využil som to na rozhovor s Kevinom Hufnagelom (gitaristom Dysrhythmie a Gorguts). Potvrdil mi, že hrajú aranžovanú hudbu, ktorú na pódiu dotvárajú improvizáciou.

Počas koncertu som si uvedomil, že pre stageovanie experimentálnej progresívnej metalovej/postmetalovej hudby sú najdôležitejší zvukári. Najlepší zvuk mala najtradičnejšia kapela zo štvorice – Psycroptic, ktorá hrá štandardný tech metal. Preto som Dysrhythmii a Gorguts napísal mail:

“Hi Kevin, Colin and Luc. As said I admire your “atonal” compositions. IMO this kind of music, based on the odd rhythms and dissonant chords is much more sensitive to good sounding. So the sound engineering should be put the max emphasis to”.

Čiže takto (ako z mastra) potrebujú znieť z reprákov
http://www.youtube.com/watch?v=dcquTEg9Knk. V pomalých inštrumentálnych pasážach počuť Colinove fantastické “mimo” hranie: 27:57-28:15, 29:26-29:46. Jeho obľúbený skladateľ je Elliot Carter, žiak Charlesa Ivesa (2 ukážky jeho vecí, napr. Sound Fields, or String quartet 1).

zdroje:

ďalšie skupiny Colina Marstona:  Behold the Arctopus, Krallice

 

 

Reklamy

Ak ťa oslovuje konzistencia, spoluutváraj túto stránku

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s