Dvere

Postup=výsledok je skákanie do stredu 2 konečných Turing complete štruktúr nekonečnej ontológie…

V prvom období – beletristickom, som skákal do stredu 6 chodníkov: Borges/KnihaZpiesku, Kafka/Dverník, Kertész/Likvidácia, Beckett/Nepomenovateľnosť, Murakami/Tieň, Kundera/Mnohoznačnosť. (Súčasne som skákal Stravinským, Bartókom, Schittkem do stredu Schonberga, Berga a Weberna).

Z nich som postupne skočil do druhého obdobia – filozofického. Spoznal som to podľa toho, že už skáčem do stredu ďalších 10 chodníkov: Kant/rozum, Frege/pravdivostná hodnota, Husserl/striktnosť, Cassirer/funkcia, Wittgenstein/spojitosť, Gadamer/priznávanie predsudkovQuine/význam bez tématizácie, Davidson/konceptuálna schéma, Kuhn/ParadigmaTichý/izomorfizmus. (Súčasne som skákal Schonbergom, Messiaenom, Webernom do stredu Bouleza).

Súčinnosťou týchto 16 trás sa objavila kresba tretieho obdobia – matematického. Skočil som do stredu týchto 3 chodníkov:  topológia,  type-checkovanie a serializmus, kvantová mechanika, diferenciálna geometria

Zovšeobecnenie a current state: Používam Feynmanov rekurzívny postup tu:

1. začať zo stredu, kľučkou od dverí

2. v strede vytvoriť, or použiť pravidlá z predchádzajúceho behu  (funkcie) 3.prísť na kritický bod  a pokračovať rekurentne do 1, čím sa postupne ku kľučke vytvárajú dvere inštrumentálnej reality

Preto som

1. Skočil do Tichého FFL

3. Som v kritickom bode silnej typovej teórie.

2. Objavil som v nej 2 pravidlá, že a. postup=výsledok b. potrebujem silnejší/rýchlejší type-checking môjho jazyka, aby sa zvýšila jeho expresivita…
*
Preto som
*
1. Skočil do Types and Programming languages Benjamina Peirca. Našiel som tam Pragmatiku programovacích jazykov, Základy programovacích jazykov, Ocaml, LISP, Haskellλ Calculus Interpreter, Frege a tiež Algebru a Analýzu (tu momentálne stojím a skúmam podstatnú, chýbajúcu zložku, topológiu.
*
2. Svoje 2 pravidlá z predchádzajúceho behu rozširujem na ďalšie objekty…
(Súčasne sa pohybujem v strede schodu Webern/Bouléz, kde som zatiaľ vytvoril jedno pravidlo, rytmusmelódiu).
*
Zhrnutie:
Ako vidno, tu sa už 2 konečné Turing complete štruktúry nekonečnej ontológie začínajú spájať, t.j. k ďalšiemu pravidlu schodu Webern/Bouléz sa dá dostať vtedy a len vtedy keď zvnútorním pragmatiku silného type-checkingu Peirca…A v Peircovi sa dá dostať ďalej vtedy a len vtedy ak funguje vo Webern/Boulézovi (čiže Webern/Bouléz je empirický experimentálny LAB Peirca)…ku ktorým pribúdajú ďalšie štruktúry, ako napr. konštruktivizmus/autopoiesis, inštrumentalizmus, topológia, kvantovanie, grupovanie, …
*
Záver:
Tak namiesto na predpoklad sú všetky moje vytvorené pravidlá zavesené na feedback: 1. postup je výsledok na Hejnom a Jirotkovej, 2. expresivita jazyka na Šefránkovi, Cmorejovi, Glavaničovej, Takáčovi 3. rytmusmelódia na Bokesovi, 4. inštrumentalizmus na Kvaszovi, 5. kvantovanie na Feynmanovi 6. grupovanie na Feckovi
Reklamy

Ak ťa oslovuje konzistencia, spoluutváraj túto stránku

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s