Dvere

Postup=výsledok je skákanie do stredu 2 konečných Turing complete štruktúr nekonečnej ontológie…

V prvom období – beletristickom, som skákal do stredu 6 chodníkov: Borges/KnihaZpiesku, Kafka/Dverník, Kertész/Likvidácia, Beckett/Nepomenovateľnosť, Murakami/Tieň, Kundera/Mnohoznačnosť. (Súčasne som skákal Stravinským, Bartókom, Schittkem do stredu Schonberga, Berga a Weberna).

Z nich som postupne skočil do druhého obdobia – filozofického. Spoznal som to podľa toho, že už skáčem do stredu ďalších 10 chodníkov: Kant/rozum, Frege/pravdivostná hodnota, Husserl/striktnosť, Cassirer/funkcia, Wittgenstein/spojitosť, Gadamer/priznávanie predsudkovQuine/význam bez tématizácie, Davidson/konceptuálna schéma, Kuhn/ParadigmaTichý/izomorfizmus. (Súčasne som skákal Schonbergom, Messiaenom, Webernom do stredu Bouleza).

Súčinnosťou týchto 16 trás sa objavila kresba tretieho obdobia – matematického. Skočil som do stredu týchto 3 chodníkov:  topológia,  type-checkovanie a serializmus, kvantová mechanika, diferenciálna geometria

Zovšeobecnenie a current state: Používam Feynmanov rekurzívny postup tu:

1. začať zo stredu, kľučkou od dverí

2. v strede vytvoriť, or použiť pravidlá z predchádzajúceho behu  (funkcie) 3.prísť na kritický bod  a pokračovať rekurentne do 1, čím sa postupne ku kľučke vytvárajú dvere inštrumentálnej reality

Preto som

1. Skočil do Tichého FFL

3. Som v kritickom bode silnej typovej teórie.

2. Objavil som v nej 2 pravidlá, že a. postup=výsledok b. potrebujem silnejší/rýchlejší type-checking môjho jazyka, aby sa zvýšila jeho expresivita…
*
Preto som
*
1. Skočil do Types and Programming languages Benjamina Peirca. Našiel som tam Pragmatiku programovacích jazykov, Základy programovacích jazykov, Ocaml, LISP, Haskellλ Calculus Interpreter, Frege a tiež Algebru a Analýzu (tu momentálne stojím a skúmam podstatnú, chýbajúcu zložku, topológiu.
*
2. Svoje 2 pravidlá z predchádzajúceho behu rozširujem na ďalšie objekty…
(Súčasne sa pohybujem v strede schodu Webern/Bouléz, kde som zatiaľ vytvoril jedno pravidlo, rytmusmelódiu).
*
Zhrnutie:
Ako vidno, tu sa už 2 konečné Turing complete štruktúry nekonečnej ontológie začínajú spájať, t.j. k ďalšiemu pravidlu schodu Webern/Bouléz sa dá dostať vtedy a len vtedy keď zvnútorním pragmatiku silného type-checkingu Peirca…A v Peircovi sa dá dostať ďalej vtedy a len vtedy ak funguje vo Webern/Boulézovi (čiže Webern/Bouléz je empirický experimentálny LAB Peirca)…ku ktorým pribúdajú ďalšie štruktúry, ako napr. konštruktivizmus/autopoiesis, inštrumentalizmus, topológia, kvantovanie, grupovanie, …
*
Záver:
Tak namiesto na predpoklad sú všetky moje vytvorené pravidlá zavesené na feedback: 1. postup je výsledok na Hejnom a Jirotkovej, 2. expresivita jazyka na Šefránkovi, Cmorejovi, Glavaničovej, Takáčovi 3. rytmusmelódia na Bokesovi, 4. inštrumentalizmus na Kvaszovi, 5. kvantovanie na Feynmanovi 6. grupovanie na Feckovi
Ak ťa oslovuje konzistencia, spoluutváraj túto stránku

