Sluch

Čerstvý príklad z 061220

originál  a jeho transformácia mdaDegrade filtrom

mdaDegrade, Analyze
Statistic Global Channel 1
Minimum sample value -0.1585 -0.1585
Maximum sample value 0.1585 0.1585
Peak amplitude -16 dB -16 dB
True Peak amplitude -14.85 dB -14.85 dB
DC offset -0.0052 -0.0052
LUFS (BS-1770, R128) -33.22 dB -33.22 dB
Average RMS power -31.25 dB -31.25 dB
Minimum RMS power -inf dB
Maximum RMS power -16 dB
Clipped samples 0 0

Ako sa hráme so sluchom?

Predpokladáme, že nonkomputačnosť je súčasťou neštruktúrovaných dát reality. Preto ju nahrávame (field recording). A následne sa ju snažíme vydestilovať. Lebo inak by to bola pareidolia.

Je súčasťou tvorivosti a je dobre to vedieť a vždy si ju pridávať do modelu vnímania reality ako nezávislý koeficient s ktorým treba počítať vopred (bias). Vtedy zostávame odolní voči sebapotvrdzovaniu.

Tak  heuristicky skúmame to, čo hovorí Penrose.

nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame

kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme

Okrem priameho transformovania, ktoré je ukázané na začiatku tohto blogu, sa môžeme hrať aj ináč: Kódujeme svoju hudbu a následne v nej pomocou AI modelu môžeme hľadať komputačné, aj nonkomputačné kauzality/korelácie/kovariancie/ešte slabšie, spojité/hladké relácie s nahrávkami reality...

 

Ak ťa oslovuje konzistencia, spoluutváraj túto stránku

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s