Čerstvý príklad z 061220
originál a jeho transformácia mdaDegrade filtrom
mdaDegrade, Analyze
Statistic Global Channel 1
Minimum sample value -0.1585 -0.1585
Maximum sample value 0.1585 0.1585
Peak amplitude -16 dB -16 dB
True Peak amplitude -14.85 dB -14.85 dB
DC offset -0.0052 -0.0052
LUFS (BS-1770, R128) -33.22 dB -33.22 dB
Average RMS power -31.25 dB -31.25 dB
Minimum RMS power -inf dB
Maximum RMS power -16 dB
Clipped samples 0 0
Ako sa hráme so sluchom?
Predpokladáme, že nonkomputačnosť je súčasťou neštruktúrovaných dát reality. Preto ju nahrávame (field recording). A následne sa ju snažíme vydestilovať. Lebo inak by to bola pareidolia.
Je súčasťou tvorivosti a je dobre to vedieť a vždy si ju pridávať do modelu vnímania reality ako nezávislý koeficient s ktorým treba počítať vopred (bias). Vtedy zostávame odolní voči sebapotvrdzovaniu.
Tak heuristicky skúmame to, čo hovorí Penrose.
nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame nahrávame
kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme kódujeme
Okrem priameho transformovania, ktoré je ukázané na začiatku tohto blogu, sa môžeme hrať aj ináč: Kódujeme svoju hudbu a následne v nej pomocou AI modelu môžeme hľadať komputačné, aj nonkomputačné kauzality/korelácie/kovariancie/ešte slabšie, spojité/hladké relácie s nahrávkami reality...