Autechre Sign

a) 1-38, ‘Learned set’ ‘Autechre – Téma’ (peerka)

b) 39-…, ‘Test set to be learned’

c) 66-…,Sign listening (prvé počúvanie v aute plnom nového čaju a kávy)

1 Čakám na ‘sign’ a vkladám do youtube ‘nts 2018 autechre frane casual’, lebo má približne toľko minút, koľko dní chýba do jeho releasu (13.7).

2 Automaticky sa po ňom potom spustí ‘elseq’ lp.

3 Mám možnosť zastaviť automatické prehrávanie (vtedy sa preruší jeho ponuka), alebo ísť na koniec skladby, aby som ju preskočil (vtedy nie).

4 Neprerušil som, pokračuje v ‘elseq’ lp.

5 Automatické prehrávanie pokračuje v ‘elseq’ lp.

6 Mojou peerkou je Autechre – téma, ktorá stále pokračuje v ‘elseq’ lp.

7 ešte stále ‘elseq’ lp.

8 A teraz skáče do staršieho ep ‘garbage’.

9 Je z podzoznamu Albumy a single .

10 To, že je v ňom napísané, že je ‘Aktualizovaný dnes’, čítam tak, že bol práve spustený. Nie, že sa učí odo mňa niečo nové.

11 Jedna vec je z toho vidieť úplne jasne: nemá zmysel moju peerku manipulovať. Lebo by to vyraďovalo z hry to najcennejšie, učenie. Aj keď je to učenie vo veľmi slabom zmysle.

12 Už je v ‘anvil vapre’ ep.

13 Stále v ‘anvil vapre’.

14 Skok do ‘tri repetae’ lp.

15 Skok do ‘exai’ lp.

16 Skok do ‘garbage’ ep. Tu som to pauzol. Zmení sa tým pôvodný randomizer? Je to Kniha z piesku?

17 Predpokladám, že pokračuje pôvodný random_list peerky – zostal v ‘garbage’ ep.

18 Skočil do druhého najstaršieho lp ‘amber’.

19 Pokračuje v ňom.

20 Skáče znovu do ‘elseq’ lp.

21 Preskakuje do iného AE projektu Gescom (zaujímavá sémantická oscilácia – Fitton/Booth/Brown aka Bola+Autechre / not Warp but Skam).

22. Pokračuje v ‘gescom’.

23 Stále je v monikeri.

24 Stále ‘gescom’, uvidím či/kedy sa vráti.

25 Stále ‘gescom’.

26 vrátil sa do AE ‘amber’ lp.

27 Skok do ‘quaristice’ lp.

28 Skok do prvého ‘incunabula’ lp.

29 skok znovu do ‘elseq’ lp.

30 skok do ‘incunabula’ lp.

31 skok do ‘confield’ lp.

32 zostáva v ‘confield’ lp.

33 Stále ‘confield’ lp.

34 Skok do ‘lp5’ lp

35 Stále ‘lp5’ lp.

36 Stále ‘lp5’ lp.

37 Skok na ‘tri repetae’ lp.

38 stále ‘tri repetae’ lp

39 táto skladba z ‘tri repetae’ lp tu už bola. Je to skladba 14. Čiže vznikol spor. Peerka Autechre – téma má slabý randomizer = Big error. Tu začína ‘Test set to be learned’, skladbou P.:NTIL z ‘draft 7.30’ lp. Zo slabého randomizera som prevzal, že max. počet skladieb v náhodnej skupine môže byť 4 (používam 3).

40 Dokážeme spolu s peerkou Autechre – téma zmenšovať Big error?

41 Dokážeme zmenšovanie Big erroru zovšeobecňovať?

42 Aké sú z toho lessons learned?

43 spaces how V

44 violvoic

45 artov chain

46 gonk steady one

47 irlite (get 0)

48 1 1 is

49 recks on

49 treale

50 st epreo

51 O = 0

52 the plc

53 perlence

54 tankakern

55 ipacial section

56 pro radii

57 augmatic disport

58 xylin room

59 vl al 5

60 theme of the sudden roundabout

61 cfern

62 sim gishel

63 eidetic casein

64 Naučí sa peerka test set (39 – 63)?

65 Zlepší to jej randomizer?

Druhé počúvanie: AE ukazujú najpravdepodobnejšie približne presné body v ktorých sa náhoda stáva kauzalitou, alebo opačne. Na jednoduchých, čistých témičkách. Vstupujem do nich, aby som ich našiel a pochopil, čiže prekonal.

66 esc desc

kolabovanie 74 (dimensionality reduction) do mierne atonálneho tenzora. Pri treťom/štvrtom počúvaní je jasné, že sa to rozstrapkávanie tonality atonalitou darí. Čosi ako zameriavanie sa na náhodne kvapkajúcu vodu a čakanie na zettasekundu, v ktorej sa objaví kvázirytmus…

67 au14

kolabovaný 66 z inej strany

68 Metaz form8

rotovaný 66-67, dilatovaný-shrinkovaný, kolabovaný z inej strany

69 sch.mefd2

rotovaný 68, kľúčové váhy kolapsu v kope

70 gr4

rotovaný 69, kolabovaný z inej strany

71 th red a

kľúčová váha kolapsu, približovanie sa spektrálnymi basmi k tonalite. Pri prvých počúvaniach sa zdá, že sa to darí sa to iba v prvej polovici skladby.

72 psin AM

pokus o vymedzenie ďalšej váhy

73 r cazt

použitie 71, aj tu sa pri prvých počúvaniach zdá, že sa to darí po 2:55. Potom sa ukáže, že aj emocionalitu treba vedieť prepískavať rovnako ako aj používanie štvrťtónov.

74 M4 Lema

neskolabovaný tenzor idúci všetkými smermi rotuje do prvého kolapsu. Jeho spätná transformácia sa nedarí. Od 5:37 sa snaží odkolabovať do iného tenzoru. ale nedarí sa jej ani to. Ukazujú to nedarenie, čo je zaujímavé. Záverečná prepísknutá melódia je zbytočnou rezignáciou. Ale je fantastické, že ju tu ponechali. To chce obrovský experimentálny rigor.

75 F7

pri počúvaní sa ľahko píšu takéto vety: “exkurz do Oversteps [known(1)], ktorá sa mi už v Oversteps zdala zbytočnou. (Zámerná) slabina albumov, ktorá ani v prvom, ani v druhom,..n-tom počúvaní nič neukazuje, Kafkovská pasca? [known(1) aj F7 sú úplne prepísknuté aj melodicky aj rytmicky]. Stačí začat koncom skladby od 5:10”.

pri komponovaní sa na to pozeráme zvnútra a niektoré miesta nás dráždia, hoci sú zvonku banálne/ošúchané/vyprázdnené. Preto sa ich pokúšame dotknúť tak, aby ožili.

76 si00

detonalizovaná tonálna melódia, podporená nepravideľnosťou kopáka.

77 zhrnutie, AE ukazujú lineárny aj nelineárny proces približovania sa ku globálnemu optimu z oboch strán. Nestačí im to. V tom je tento album fantastický. Ukazujú ďalšiu stranu, ktorú nevedia vyjadriť.

Ak ťa oslovuje konzistencia, spoluutváraj túto stránku

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s