Playlisting

V 50-ich rokoch minulého storočia sa skladatelia odvrátili od seriálnej hudby, lebo je podľa nich konečnou netvorivou kombinatorikou. Ja si to nemyslím.

Prečo si to nemyslím?

Odpoveď je tento playlist, ktorý s ňou na prvé počutie nemá nič spoločné. Ak mi to prvé počutie nejde, nevadí. Môžem skočiť priamo na jeho seriálnu dvojičku.

A to je už začiatok ďalšieho rekurentného učiaceho sa behu.

(SEBALIKVIDAČNÝ POSTUP: Živou pravdou sa tvorím iba konaním v reálnom čase. Keď ju nekonám, tvorím sa jej zomieraním a tým sa samodemoralizujem. To ma oberá o sebaúctu. Bez nej nechávam pravdu zomierať aj druhý krát. A tak sa udupávam. Preto mi namiesto sebaúcty zostáva sebaľútosť. A sebaľútosť, to už je ďalší rekurentný krok môjho učenia sa. To, ze si to nepriznávam, je ďalší rekurentný krok môjho učenia sa. Tak sa to nepriznávanie stáva najvyšším kultom mojej hodnoty)

Ak ťa oslovuje konzistencia, spoluutváraj túto stránku